• 28.12.11, 19:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TeliaSonera krediidireitingu väljavaade negatiivne

Reitinguagentuur Moody's langetas TeliaSonera krediidireitingu väljavaate negatiivseks. Varem oli väljavaade stabiilne. TeliaSonera krediidireiting on praegu "A3".
Moody'se järgi on väljavaate langus tingitud sellest, et TeliaSonera kavatseb suurendada oma osalust Kasakstani teleoperaatorfirmas Kcell.
TeliaSonera teatas eelmisel nädalal, et ostab 49 protsenti Kcell-brändi all tegutseva GSM Kasahstani aktsiatest. Ostuhind on 1,5 miljardit dollarit. Lisaks on TeliaSonera kokku leppinud, et müüb teatud tingimustel 25 protsenti miinus ühe aktsia Kcellist seoses esmaemissiooniga. Esmane aktsiaemissioon toimub eeldatavasti aastal 2012.
***

Artikkel jätkub pärast reklaami

Biotehnoloogiaettevõte Biohit sai Helsingi börsilt hoiatuse, kuna andis oktoobris infot oma kodulehel tund enne sama info avalikustamist börsi kaudu. Küsimus oli siiski inimlikus eksimuses, mille tõttu saigi firma ainult hoiatuse.
Ålandsbanken pank alustab läbirääkimisi ametiühinguga tööjõu vähendamiseks. Praegu on kalkuleeritud vähendamisvajaduseks 50 inimest.
Infotehnoloogiafirma Tieto kaebas Soome pensioniinstituudi (KELA) ja IBMi keskarvuti hoolduslepingu turunduskohtusse, kuna arvab, et IBMi pakkumine ei vastanud pakkumise tingimustele. Tieto pakkumine oli pea 50% kallim kui IBMi oma.
OMX Helsiki üldindeks oli kell 17:30 0,57% languses ning Nokia aktsia kell 17:16 0,81% languses.
Helsingi börsi suurimad töusjad ja langejad kella 17:16 seisuga olid:
Tõusjad: Aspocomp Group +4.17%, Revenio Group +2.17%, Huhtamäki +2.14%, Olvi A +1.92%, Tulikivi A +1.61%: Pohjola Pankki A -2.35%, Uponor -2.87%, Vacon -3.65%, Ixonos -3.66%, Etteplan -4.39% 
Langejad
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele