• 03.01.12, 17:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikesed registripidajad kosuvad tasapisi

On märgata tendentsi, et hiljem turule lisandunud väiksemad registripidajad võtavad vähesel määral suuremate registripidajate arvel turuosa juurde, järeldas Eesti Interneti SA domeenituru ülevaatest.
Selle aasta alguseks on Eesti Interneti SA juures 40 akrediteeritud registripidajat, millest suurim turuosa on Zone Media OÜ-l – ligi 42,8%, teatas Eesti Interneti SA.
Zone Media turuosa on aastaga veidi kahanenud, eelmise aasta alguses oli see 43,98%. Suuruselt teine ja kolmas registripidaja on vastavalt Elion Ettevõtted AS ning Netpoint Systems OÜ, kelle turuosadeks 12,10% ja 10,86%. Võrreldes 2011. aasta algusega on Elion Ettevõtted AS turuosa vähenenud 1,88%, Netpoint Systems OÜ turuosa on püsinud stabiilsena.
Kõige enam on oma turuosa kasvatanud suuruselt viies registripidaja Tantum Group OÜ, kelle näitaja protsent tõusis aastaga 2,37%-lt 2,94%-le.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Interneti SA on valitsuse ja Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu (ITL) asutatud organisatsioon, mille eesmärk on Eesti .ee maatunnusega tippdomeeni ja sellega seotud infrastruktuuri haldamine.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele