• 16.01.12, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seppänen: Tele2 ei mõjuta Televõrgu ostuga turgu

Elisa Eesti juhi Sami Seppäneni sõnul sai Tele2 Eesti Energialt Televõrgu ostmisega juurde infrastruktuuri.
"See ost on rohkem Tele2 sisemiseks efektiivsuseks. Turgu see ei mõjuta. Kõu on nagunii suurem toode ja ka päikeseloojangutehnoloogia, ülejäänu on seal neil puhas infrastruktuur," kommenteeris ostu Seppänen ja lisas: " Meie ei ostnud seda, sest meil on enam-vähem vastav asi endal olemas."
"Selle tehingu väärtust näitab praegusel turul juba tehing ise ja turul on alati ka õigus. Kui ostja ja müüja leidsid teineteist, siis see ongi ainuke õige väärtus," märkis Seppänen. Tema sõnul ostis Tele2 endale selle tehinguga juurde mitusada kilomeetrit infrastruktuuri. "Ja tegelikult nad ei saanud seda endale, vaid said üürilepingu," lisas Elisa juht.
Tele2 teatas, et ostab Eesti Energia tütarfirma Televõrgu 25 miljoni euro eest. Teate kohaselt maksab Tele2 mobiilset internetiühendust nimega Kõu pakkuva firma eest umbes 225 millionit Rootsi krooni (25 mln eurot) sularahas, ilma et nad võtaksid selleks laenu. Tehing ootab veel konkurentsiameti heakskiitu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

  
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele