Majanduskriis vähendas nii Eestis tegutsevate infotelefonide arvu kui ka nende käivet ning näitas, et traditsiooniliste infotelefonide kui rahamasinate aeg on läbi saanud.
Äripäev kirjutas kolme aasta eest, et 1993 alustanud Ekspress Hotline tõi oma hiilgeaegadel meediamagnaat Hans H. Luigele ning endisele politseinikule Raul Kasesalule 70 miljonit krooni müügitulu ning pea 10 miljonit krooni puhaskasumit aastas. Samas ilmneb, et toonase magusa äri asemel peab uus omanik võitlema ellujäämise nimel ning jälgima pingsalt, kuidas lihtsalt ots otsaga kokku tulla. Nii on aga kõigil infotelefonide omanikel, mitte üksnes Ekspress Hotline'il.
"Peamiseks põhjuseks oli kogu maailma ja Eesti majandust tabanud majanduskriis, mis tõi kaasa meie kliendibaasi drastilise vähenemise. Hulk ettevõtteid lihtsalt pankrotistus ja tegutsevates firmades piirati oluliselt reklaamikulutusi," kommenteeris infotelefone haldavate ettevõtete käibe üleüldist langust Telemedia Eesti ASi ja Teabeliin ASi turundusprojektide juht Triin Vesper.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vesperi sõnul kasvab praegu jõudsalt Google'i ja Facebooki reklaamimüük. "Traditsioonilise infotelefoni roll tõenäoliselt muutub. Üha määravamaks saab teeninduskvaliteet, nõuandev ja juhatav roll ning samuti pakutavate lisateenuste valik," kommenteeris ta.
Lähemalt loe tänasest Äripäevast.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?