• 31.07.12, 22:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoft jätab Hotmaili kõrvale, keskendub Outlook e-mailile

Microsoft Corp., maailma suurim tarkvara tootja, tutvustab peagi uut, tasuta, veebipõhist e-maili portaali oma Outlooki brändi alt, et võita üle Google’i Gmaili kasutajaid, vahendas finantsuudisteagentuur Bloomberg.
Uue toote eelvaade tuleb online’i juba täna ja Hotmail lõpetatakse arvatavasti järk-järgult järgmisel aastal, ütles Brian Hall Microsofti Windows grupi peadirektor.
Microsoft läheneb uue portaaliga Outlooki nime alt, kuna tegu on kõige populaarsema korporatiivse e-maili teenusega, mida müüakse Office’i komplekti ühe osana. Kuigi Hotmail on kõige populaarsem veebipõhine e-maili portaal, on ta kaotanud turuosa nii Google’ile, Yahoo! Inc.’ile kui ka teistele uutele kommunikatsiooni kanalitele, nagu sotsiaalmeedia.
Kuna Hotmail tekitab käivet reklaamide kaudu, on kõige tähtsam, kui tihti inimesed kasutavad oma e-posti, ütles Hall.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uus Outlooki veebipõhine teenus oskab öelda kasutajale, kas e-mail on saadetud personaalse kontakti poolt ja sel juhul näitab ta ka saatja Facebooki ja Twitteri konto sisu. Kasutajad saavad näha, kas kirja saatja on online ning saavad saatjaga asuda otse Windows Messengeri või Facebooki  vestlusse. Halli sõnul lisandub hiljem ka võimalus teha Skype’i kõnesid.
Lisaks sellele, peaks veebipõhisele Oulookile tulema ka puhtama välimusega disain, mis jätab rohkem ruumi e-kirjade jaoks, võrreldes Gmailiga. Reklaamid pidid samuti vähem pealetükkivad olema ja personaalsete kirjade juures hoopis ära jääma.
Microsofti aktsia hind oli USA kauplemispäeva lõpu poole -0,51%, 29,49 dollari peal.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele