• 08.11.12, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna tähistatakse maailmas kasutatavuse päeva

Novembri teisel neljapäeval tähistatakse kasutatavuse päeva. Eestis toimub kasutatavuse päeva raames 15. novembril koostöökonverents “Pan-Baltic World Usability Day 2012.”
Eestis toimub kasutatavuse päeva raames 15. novembril Tallinna Ülikooli ruumides Eesti, Läti ja Leedu koostöökonverents “Pan-Baltic World Usability Day 2012”. Konverentsil arutatakse, kuidas muuta erinevaid tooteid ja teenuseid inimkesksemaks ning kasutajasõbralikumaks. Erinevalt eelmise aasta akadeemilisest toonist, saavad tänavusel konverentsil sõna ka praktikud.
Igal aastal valitakse kasutatavuse päevale teema. Sel aastal on keskseks teemaks finantssüsteemide kasutatavus. Teemast lähtuvalt on järgmisel nädalal Tallinnas toimuva konverentsi avaesinejaks kutsutud Chris Lock (Suurbritannia), kes räägib usalduse ja veenvuse tähtsusest online-panganduses. Kasutajakogemuse disaini teemat käsitleb konverentsil Pedro Custodio (Saksamaa), kes teeb ettekande tulevikuteenuste disainist ning viib läbi ka töötoa kasutajakogemuse disaini strateegiatest. Konverentsi lõpetab Aga Bojko (Ameerika Ühendriigid) ettekanne kasutajakogemuse uuringute tulevikust.
Konverentsi teiseks oluliseks eesmärgiks on arutelude ning koostöö algatamine Balti UX/IxD kogukondade vahel. Selle nimel annavad oma panuse lühiettekannete näol esinejad nii Eestist, Leedust kui ka Venemaalt. Arutluse alla tulevad teemad riiklike avaandmete visualiseerimisest kuni naturaalsete kasutajaliideste loomiseni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rohkem infot konverentsi kohta leiab aadresilt: http://wud.tlu.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele