Human Factors International tegevjuht Chris Lock pidas konverentsi avakõne teemal "Persuasion, Emotion, Trust in Online Banking", mis keskendus PET disaini ja kasutatavuse seostele.
Locki sõnul tähendab kasutatavus ennekõike efektiivsust, õppeprotsessi lihtsust, praktilist kasutust, meeldejäävust, vigade ennetamist ning rahulolu. Viimast nimetas Lock kõige olulisemaks kriteeriumiks.
PET disainist kõneldes, loetles Lock erinevaid komponente:
Veenmine - inimeste juhtimine uue idee vastuvõtmise suunas ratsionaalsete ja sümboolsete vahendite abil. Locki sõnul ei taju inimesed sageli, et neid veendakse midagi uut proovima.
Emotsioon - psühholoogiline seisund, mis seostub erinevate tunnete ja käitumuslike aspektidega.
Usaldus - kindlustunne mingi organisatsiooni või isiku suhtes. On olemas disainilahendused, mis võimaldavad näida usaldusväärsena. Ka on usalduse kaotamist väga lihtne saavutada.
Locki sõnul on PET disaini esmane eesmärk äriliste väärtuste loomine - kui kasutajat on veendud, on tulemuseks äriliste eesmärkide täitmine.