Raamatumüügiketi Barnes & Noble'i Nooki divisjoni käive kukkus järsult, kui ettevõtte poodides müüdi vähem e-lugereid ja tahvelarvuteid, vahendas Reuters.
Barnes & Noble on pannud suurt rõhku just Nooki arendamisele, mis peale e-lugerite ja tahvelarvutite pakkub veel digitaalseid raamatuid. Nooki divisjoni käive vähenes 12,6%, kui võrrelda tänavust ja mullust üheksat nädalat kuni 29. detsembrini.
Nooki divisjon oli langetanud toodete hindu, et konkureerida Amazoni Kindle'iga ja Apple'i iPadiga. Morningstari analüütiku Peter Wahlstromi sõnul üritab juhatus nii tegutsedes osta turuosa, kus digitaalne sisu veaks kasumit. Wahlstromi hinnangul tekitab küsimusi Nooki pikaajaline väljavaade võrdluses Kindle'iga, kui ühikute müük langes ja digitaalse sisu müük kasvas 13,1%, mis on varasema aastaga võrreldes märgatavalt aeglasem.
Kui pärast USA tänupühi järgnenud Musta reede nädalavahetusega sai Nooki müük tugeva alguse, siis ülejäänud hooaeg jäi nõrgaks. Barnes & Noble'i juhi William Lynchi teatel uuritakse languse peamist põhjust ning sellele vastavalt täpsustatakse oma firma strateegiat. Barnes & Noble loodab siiski käesoleval majandusaastal Nooki divisjoni müügiks saavutada 3 miljardit dollarit, säilitades oktoobris tehtud prognoosi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
New Yorgi aktsiaturul kohaliku aja järgi kell 13:03 (Eestis kell 20:03) tõusis Barnes & Noble'i aktsia 2%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind tõusnud 4,89%.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?