• 22.01.13, 01:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elion kogus katkestuse ajal Facebookis 2000 uut fänni

Elioni fännileht kogus eelmisel nädalal, mil ettevõtte teenuseid tabas üle-Eestiline katkestus, Facebookis juurde 1770 uut fänni.
Sotsiaalmeedia ja veebiagentuur 7Blaze andmete kohaselt kogus Eesti ettevõtteist möödunud nädalal enim uusi fänne Elioni Facebooki fännileht.
"Põhjus on lihtne. Nimelt toimus Elionil 15. jaanuaril suur katkestus ning paljud teenused olid häiritud ja parim kanal, mille kaudu inimesed häire kohta operatiivselt infot said oligi Elioni Facebooki leht," selgitas agentuuri üks asutaja Taavi Ilves. "Hoolimata negatiivsest sündmusest, suutis fänniarv kasvada. See näitab fännilehe tähtsust klientidega suhtlemise kohapealt. Elion peaks olema paljudele eeskujuks."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele