Autor: Rivo Sarapik • 21. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elion kogus katkestuse ajal Facebookis 2000 uut fänni

Elioni fännileht kogus eelmisel nädalal, mil ettevõtte teenuseid tabas üle-Eestiline katkestus, Facebookis juurde 1770 uut fänni.

Sotsiaalmeedia ja veebiagentuur 7Blaze andmete kohaselt kogus Eesti ettevõtteist möödunud nädalal enim uusi fänne Elioni Facebooki fännileht.

"Põhjus on lihtne. Nimelt toimus Elionil 15. jaanuaril suur katkestus ning paljud teenused olid häiritud ja parim kanal, mille kaudu inimesed häire kohta operatiivselt infot said oligi Elioni Facebooki leht," selgitas agentuuri üks asutaja Taavi Ilves. "Hoolimata negatiivsest sündmusest, suutis fänniarv kasvada. See näitab fännilehe tähtsust klientidega suhtlemise kohapealt. Elion peaks olema paljudele eeskujuks."

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755