BlackBerrysid tootva Research In Motioni aktsia kukkus, sest uued telefonid ei pruugi vähendada firma senist nutitelefonide müügi langust, vahendas Bloomberg.
Ovumi telekommunikatsioonianalüütiku Jan Dawsoni hinnangul on BlackBerry konkurentsile järgi jõudmas, kuid siiski pole veel märke, miks tarbijad peaksid seda eelistama teistele samalaadsetele seadmetele. "Uued telefonid annavad ettevõttele hea aasta, müües enamasti BlackBerry lojaalsetele omanikele, kuid see on kahanev nišš tarbijate seas," ütles Dawson.
Strategy Analyticsi aruande põhjal moodustasid Apple'i ja Androidi tarkvara kasutavad telefonid neljandas kvartalis 92% nutitelefonide tarnetest. Viimase kvartaliga on BlackBerryde kasutajate arv kahanenud ühe miljoni võrra, ulatudes 79 miljonini.
RIM-i tegevjuht Thorsten Heins tutvustab uut BlackBerry mudelit 30. jaanuaril New Yorgis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 13:34 (Eestis kell 20:34) kukkus Research In Motion 7,41%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind langenud 2,86%.
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.