Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elisa parandas positsiooni eraklienditurul
Konkurentsiameti statistika alusel on EMT-l 867 754, Elisal 638 965 ja Tele2-l 563 828 klienti.
Elisa pressiteade vahendab konkurentsiameti statistikat, mille alusel jagunes turuosa Eesti mobiilsideturul järgmiselt: Elisa turuosa on kasvanud 31%-ni, EMT turuosa langenud 42%-ni ja Tele2 oma 27%-ni.
Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski sõnul on Elisa kahe viimase aasta jooksul peamiselt kasvanud eraklienditurul. "Selle aasta jaanuaris läbi viidud TNS Emori uuring näitas, et Elisa on erakliendi mobiilsideteenuse pakkujana tõusnud koguni liidripositsioonile,"kommenteeris Raiski.
TNS Emori uuringutulemuste kohaselt on Elisa säilitanud liidripositsiooni ka mobiilse interneti arvutis kasutajate seas. Klientidest, kes kasutavad erakliendi lepingu alusel arvutis mobiilse interneti teenust, kasutab 36% Elisa MiNT’i, teisele kohale platseerus EMT 34% ja kolmandale Tele2 17%-ga.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.