• 21.05.13, 18:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uudne kullerivõrk kasutab vabatahtlikke

Microsofti teadlased arendavad süsteemi, kus pakke antakse edasi inimeselt inimesele.
Novaator vahendab, et tarkvara TwedEx ei jälgi inimesi reaalajas, vaid arvutab välja paki kõige kiirema võimaliku teekonna Twitteri kasutajate andmetele toetudes. Postituste põhjal on teada võrgustikus osalevate inimeste igapäevased liikumisteekonnad ja selle põhjal saab ennustada, kes ja millal saab saadetise edasi anda.
Süsteem saadab sõnumi neile, kes Twitteri info põhjal võiksid jääda paki marsruudile ja palub neil saatmises osaleda. Suured pakid saab jaotada mitme kulleri vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele