Twitteri asutaja Biz Stone paneb oma blogis ette, et Facebooki kasutajad võiks hakata maksma reklaamivaba saidi eest.
"Inimesed kiidavad reklaamid heaks, kuna see võimaldab teenust tasuta tarbida," kirjutas Stone. Kuid paneb samas Facebookile ette radikaalse arengusammu: nad võiksid arendada välja Facebook Premium teenuse, kus kümne dollari eest kuus saaks reklaamidest vaba Facebooki. "Kui kasvõi 10% klientidest võtavad Premium teenuse kasutusele, tooks see Facebookile ühes kuus miljard dollarit," lisas Stone.
Facebook pole Stone'i ettepanekut veel kommenteerinud.
Autor: Äripäev, Indrek Kald
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?