Twitteri asutaja Biz Stone paneb oma blogis ette, et Facebooki kasutajad võiks hakata maksma reklaamivaba saidi eest.
"Inimesed kiidavad reklaamid heaks, kuna see võimaldab teenust tasuta tarbida," kirjutas Stone. Kuid paneb samas Facebookile ette radikaalse arengusammu: nad võiksid arendada välja Facebook Premium teenuse, kus kümne dollari eest kuus saaks reklaamidest vaba Facebooki. "Kui kasvõi 10% klientidest võtavad Premium teenuse kasutusele, tooks see Facebookile ühes kuus miljard dollarit," lisas Stone.
Facebook pole Stone'i ettepanekut veel kommenteerinud.
Autor: Äripäev, Indrek Kald
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.