Kaisa Gabral • 11. september 2013
Jaga lugu:

Postimees: uus äge äpp ei maksnud meile midagi

Postimees paneb uue mobiilirakendusega reklaamid elama. Tellija maksab lahenduse eest osa reklaamitulu loovutades.

Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet tutvustas Postimees koostöös Curlifyga enda uut mobiili-appi, mis paneb nende sõnul „reklaamid elama“.

„Usun, et nii mõnedki teist siin saalis teevad seda uut lahendust vaadates kas või kogemata „wow!“, sest minu arvates on tegemist väga ägeda lahendusega,“ juhatas Postimehe arendus- ja turundusjuht Jaanus Lillenberg sisse tutvustava klipi näitamise.

Curlify juhi Harri Myllyneni hinnangul pole Eestis sellist äppi veel ajalehtede mobiilirakendustele tehtud ning senised lahendused on tehniliselt lihtsalt halvad. Uus mobiilivorm peaks reklaamid ja ka lehelood kasutajasõbralikumaks muutma.

„Meile ei maksnud see mitte midagi. Tundub ilmselt imelik, et varem pole midagi sellist tehtud, aga nii see on,“ lausus Lillenberg hiljem.

Asja idee on selles, et meediaväljaandele ei maksa see lahendus esialgu midagi, lahenduse teostaja võtab lihtsalt teatud protsendi reklaamimüügist.

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt