• 15.10.13, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edukaim telekomiäri laieneb Lähis-Idasse

Korduvalt Äripäeva telekomifirmade TOPi võitnud Top Connect plaanib kiiret kasvu Lähis-Idas.
Top Connect teatas, et peab läbirääkimisi potentsiaalsete partneritega Araabia Ühendemiraatides ja teistes Lähis-ida riikides.
"Oleme sõlminud koostöölepped mitme kohaliku ettevõttega, kes hakkavad lähitulevikus meid esindama. Samal ajal peame läbirääkimisi enam kui 50 võimaliku partneriga. See näitab, kui suur arengupotentsiaal sealsel turul on,” kommenteeris Top Connecti tootearenduse juht Mikhail Markin. Tema sõnul pakub võimalusi just rändlusteenuste turg.
Top Connecti käive kasvas 2012. aastal 3% võrra ning ulatus 67,8 miljoni euroni. Ärikasumit teenis firma 8,4 mln eurot, mida on miljoni võrra aasta varasemast vähem. Ettevõtte müügitulust kaks kolmandikku moodustavad välisturgudel osutatud teenused, sellest 57% ELi-riikidest ning 43% turgudelt Euroopast väljaspool, nagu näiteks Venemaalt, Ukrainast ning Austraaliast ja Ameerika Ühendriikidest. Ettevõttel on edasimüüjad 67 riigis ning ta osutab teenuseid klientidele enam kui 190 riigis üle kogu maailma. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Top Connect kuulub läbi Space Holdingu Anthony ja Max Rivshinile.
Ettevõte on korduvalt, viimati möödunud sügisel, võitnud Äripäeva Telekommunikatsioonifirmade TOPi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele