• 17.10.13, 23:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google teeb täna tulemused avalikuks

Kuigi Google'i reklaamitulu peaks jätkama kasvamist, siis hinnastamine on endiselt murekoht, mistõttu oodatakse internetihiiule tagasihoidlikku käibekasvu kolmandas kvartalis.
Google avalikustab enda majandustulemused täna pärast turu sulgemist. FactSeti küsitletud analüütikud ootavad Google'ile kasumiks keskmiselt 10,36 dollarit aktsia kohta 11,7 miljardi dollarilise käibe juures, vahendab MarketWatch. Aasta tagasi teenis firma 11,3 miljardi dollarilise käibe juures kasumiks 9,03 dollarit aktsia kohta.
Otsingumootori aktsia oli New Yorgis keskpäeva paiku pool protsenti miinuses, makstes 893,0 dollarit. Viimase kolme kuu jooksul on aktsia kukkunud veidi üle 2% pärast pettumust valmistanud teist kvartalit, mille tulemused jäid Wall Streeti ootustele alla.
"Reklaamijatega rääkides me usume, et reklaami eelarved on stabiilsed, kuid hind ühe kliki kohta (CPC) tundub varieeruvat," kirjutas Piper Jaffray analüütik Gene Munster kliendikirjas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kuigi me arvame, et investorid ei ole CPC pärast nii mures kui aasta tagasi, siis klikkide hinnastamise mõju takistab Google'i aktsial rallimast ning see peaks jätkuma veel paar kvartalit," lisas Munster.
Sellise trendi üks peamisi põhjusi on mobiilsete seadmete reklaami kasvamine, mille hinnad on tavaliselt madalamad, tõi analüütik veel välja.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele