• 21.01.14, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MTA kaasajastab e-teenuste serverite turvanõudeid

Sel reedel kaasajastab maksu- ja tolliamet oma e-teenuste serverites turvanõudeid ja see võib põhjustada tõrkeid üle 12 aasta vanuste operatsioonisüsteemide kasutajatel.
Uuendus mõjutab kõiki maksu- ja tolliameti e-teenuseid ning selle eesmärk on teenuste turvalisuse suurendamine, teatas amet. Samas võib uuendus takistada juurdepääsu e-maksuameti/e-tolli teenustele klientidel, kes kasutavad üle 12 aasta vanuseid operatsioonisüsteemide versioone ning nendel, kes kasutavad 2001-2004 installeeritud veebilehitseja Internet Explorer versiooni 6, mida ei ole pärast paigaldamist uuendatud.
Tõrgete vältimiseks peavad kliendid jälgima, et nende arvutite operatsioonisüsteemid oleksid uuendatud ning et kasutataks veebilehitsejate uuemaid versioone, soovitab maksu- ja tolliamet.
Need, kel on arvutis Windows 98 ning kes kasutavad uuendusteta Internet Explorer 6, ei saa juba praegu end autentida mitmes suuremas pangas, samuti ei tööta Windows 98-s ID-kaart. Seega, kui inimene saab kasutada ID-kaarti ning pääseb internetipanka, ei tohiks tal ka maksu- ja tolliameti e-teenuste kasutamisel pärast uuendust tõrkeid tekkida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Portaali eesti.ee kasutajastatistika kohaselt on neid, kes kasutavad üle 12 aasta vanuseid operatsioonisüsteeme, umbes 0,007%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele