• 21.01.14, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Samsungi strateegia on läbi kukkumas?

2013 loodeti, et Samsung edestab nutitelefoniturul kõiki konkurente. Paraku nii see polnud ning Samsungi kõige uuem nutitelefonide lipulaev Galaxy S4 valmistas pettumuse.
Samsungi arvates pidi Galaxy S4 olema revolutsiooniline toode, kuid omadustelt erines see ainult pisut Galaxy S3-st. Samu vigu üritatakse sel aastal vältida uue lipulaeva Galaxy S5-ga. 
Galaxy S4 oli eelmisel aastal müüduim Androidi-telefon, kuid müüginumbrid olid väiksemad nii Samsungi enda, kui ka Wall Streeti ootustest. Kuigi Samsung on endiselt nutitelefonituru liider, ei kasvatanud ta turuosa eelmisel aastal, ja seda vaatamata mitmete aastate kiirele tõusule, kirjutas CNN Money.
See on mõjutanud ka Samsungi tulemusi. Neljandas kvartalis langes Samsungi kasum esimest korda pärast 2011. aastat. Iga teine nutitelefonitootja suutis eelmisel aastal toota aga telefoni, mis oli sama kiire ja suutlik kui Galaxy S4.
Esimest korda on Samsungi mobiilistrateegiasse hakanud tekkima mõrad. 
Alates 2010. aastast, kui Samsungi nutitelefonide tõus algas, tootis Samsung telefone, mis olid konkurentidest kiiremad, suurema ekraani ja parema kaameraga. Kuid eelmisel aastal muutusid teised nutitelefonitootjad leidlikumaks ning astusid Samsungile kandadele. Näiteks nägi ilmavalgust ilusa disainiga HTC One, suurepärase kaameraga Nokia Lumia 1020, Google’i Moto X ja iPhone 5S. Kõik need olid huvitavamad kui Galaxy S4.
Samsung vajab midagi enamat kui lihtsalt ilusaid tooteid suurte ekraanidega. Tarbijad on saanud aru, et paljudel Samsungi säravatel toodetel puudub sisu ning need on järjekordsed kallid seadmeid Androidi tootemeres.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele