• 12.02.14, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik pani oma tööpakkumised CV-portaalidesse

Eesti riigiasutuste tööpakkumised on nüüdsest avaldatud ka tuntud tööportaalides CV Keskus ja CV Online.
Vabadele töökohtadele ligipääsu suurendamiseks sõlmis rahandusministeerium koostöökokkuleppe, millega tööpakkumised on üleval mõlemas nimetatud portaalis.
"Riigi jaoks töötamine on vastutusrikas ja pakub huvitavat väljakutset, tarkade inimeste panus on vajalik ja nii peab ka info vabadest töökohtadest olema võimalikult laialt kättesaadav," selgitas asekantsler Agris Peedu.
"Tööportaalides kuulutuste avaldamine on hea näide era- ja avaliku sektori koostööst, nii on info riigiametisse kandideerimiseks lihtsalt kättesaadav juba väljakujunenud kasutusega tööportaalidest," märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks tööpakkumiste avaldamisele algas 3. veebruarist paljude riigiasutuste koostöö CV Keskusega tööportaali andmebaasi ning teenuste kasutamiseks. Seni üksikult teenust ostnud asutused säästavad ühise hanke tulemusena kuludelt ning võidavad töökorralduslikult nii ajas kui kvaliteedis, teatas rahandusministeerium.
Personalitöötajad saavad kasutada CV Keskuse tööotsijate andmebaasi kandidaatide leidmiseks ning lahendusi kogu värbamisprotsessi juhtimiseks internetis, näiteks analüüsida ja võrrelda kandidaatide andmeid jne. See omakorda vähendab personalitöötajate töökoormust.
Riigi- ja kohaliku omavalitsuse ametiasutuste tööpakkumised avaldatakse endiselt ka avaliku teenistuse kesksel veebilehel avalikteenistus.ee. Keskmiselt leiab külastaja sealt iga päev 70 aktiivset kuulutust.
Rahandusministeeriumi riigihalduse ja avaliku teenistuse osakond arendab avalikku teenistust, töötab välja personalipoliitikat ning koordineerib selle rakendamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele