• 09.07.14, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nortalist tüliga lahkunud töötajate firma õitseb

Iglu OÜ, mille tarkvaraarendusettevõte Nortal kaebas ebaeetilise äripraktika pärast mullu erialaliidu aukohtusse, lõpetas oma esimese tegevusaasta kasumis.
Iglu teenis 2013. aastal 1,2 miljoni eurose käibega 117 000 eurot puhaskasumit. Ettevõtte teatel oli nende esimese tegevusaasta eesmärk kontorite ülesseadmine Tallinnas ja Tartus, püsiva kliendiportfelli tekitamine, lisatööjõu leidmine ja partnervõrgustiku tekitamine.
Iglu juhatuse liige Mart Nõmper jäi eelmise aasta tulemustega rahule. Kuigi 2014. aasta kuue kuu tulemused pole veel lõplikult kokku löödud, prognoosib Nõmper, et ettevõte on mulluse kogutulemuse juba ületanud.
Loe edasi Äripäeva veebist

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 20.05.15, 10:42
Nortal tegi maantee­ameti hankel rehepappi
Suur ja tuntud Eesti tarkvaraarendaja ­Nortal võib maanteeaameti 6,3 miljoni ­eurose IT-hanke võita konkurentidest kõrgema hinnaga, sest trikitas ameti heas usus tehtud hanketingimused enda kasuks.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele