Taxify juht Markus Villig ütles ITuudistele, et näevad Uberis uut konkurenti Eesti turul, kuid Taxify eelis on keskendumine Ida-Euroopa turule ja kümme korda suurem juhtide arv kui Uberil alustades.
"Üldiselt näeme, et Uberil on Ida-Euroopas oluliselt väiksem väärtuspakkumine kui mujal," kommenteeris Villig Uberi laienemisplaane Tallinnasse. "Taksojuhiks saamise barjäär on Ida-Euroopas väga madal. Tööga alustamine võtab maksimaalselt 2 nädalat aega ja kulu on väike. Mujal linnades on litsentsi hind 150 000 EUR ja turg on väga reguleeritud. See tähendab, et huvi juhiks hakkamise vastu on siin madalam ja ka hinnaeelis väike, kuna reguleerimata hindades on juba väga madalad hinnad".
Samuti hindab Villig Uberi miinuseks krediitkaardi põhist maksesüsteemi. "Kuna Uberit saab kasutada ainult krediitkaardiga, siis suur hulk kasutajaid sellega tellida ei saa. Samuti ei soovi enamus taksojuhte elektroonilisi maksevahendeid vastu võtta, kuna ei saa siis sõitjalt sularahas tippi," ütles Villig.
Maailma juhtiv taksoteenuseid vahendav ettevõte Uber Technologies on oma
veebilehel Tallinnasse tööjõudu otsides andnud märku, et kavatseb peatset laieneda ka Eestisse.
Seotud lood
Arvutite ja nende lisaseadmete müügi, hoolduse ja garantiiremondiga tegelev Datagate OÜ läbis hiljuti järjekordse ISO sertifitseerimise, mis on juhatuse liikme ja finantsdirektori Natalia Ivanova sõnul andnud aastate jooksul palju juurde nii ettevõtte igapäevatööle kui ka suhtlusele partnerite, klientide ja töötajatega.