• 19.05.15, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple ostis GPSiga tegeleva idufirma

Apple kinnitas 17. mail, et ostis GPSiga tegeleva firma Coherent Navigation ja loodab sellega toetada enda asukohatehnoloogiate- ja teenuste arengut.
„Apple ostab aeg-ajalt väiksemaid tehnoloogiafirmasid ja me üldiselt ei aruta oma eesmärke või plaane,“ teatas Apple.
2008. aastal loodud Coherent Navigation keskendus navigatsiooniteenuste loomisele ja tegi koostööd selliste firmadega nagu Boeing ja Iridium, mis on satelliidivõrguoperaator. Firma on teinud iseseisvaid projekte navigatsiooni ja robootika vallas, teiste seas ka USA kaitseministeeriumile, kirjutas New York Times.
Praegu pole veel teada, kuidas Apple kasutab firma teenuseid ja tehnoloogiaid või kuidas tehnoloogiaid ühendatakse teiste olemasolevate toodetega. Tehingu hinda ja üksikasju Apple ei avalikustanud.
Viimaste aastate jooksul on Apple ostnud palju väikseid kaarditehnoloogia firmasid nagu Placebase, Locationary ja Hopstop. Ostustrateegia põhjus on soov vähendada sõltuvust Google Mapsist, mis on konkurent Google'i loodud laialt kasutatud navigatsioonisüsteem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele