„Keskendume kõige olulisemale, mida varajases faasis startup ettevõtted vajavad. Selleks on kahtlemata raha ja oma ala ekspertide abi. Investeerime kõikidesse Startup Inkubaatorisse vastu võetud ettevõtetesse 10 000 euro väärtuses head nõu, et viia ettevõte esmase erainvesteeringuni või stabiilse käibeni rahvusvahelistel turgudel. Seda värsket väärtuspakkumist toetab meie mentorite koosseis ja uus kaubamärk;“ ütles Startup Inkubaatori juht Martin Goroško.
Startup Inkubaatori uut brändi iseloomustavad tähendusrikkad elemendid: logo font Helvetica on sarnane tehnilistel blueprint joonistel kasutatavale fondile, mis väljendab kavandit või esialgset eskiisi, millest arendatakse välja toode või projekt, tiiviku kujutis annab alustavale ettevõttele hoogu ja jõudlust Eesti ja välisturgudele jõudmiseks ning roheline värv väljendab algust, elu ja kasvu. Uue brändi autoriks on tuntud Eesti disainer ja fotograaf Martin Lazarev.
Startup Inkubaator on keskendunud IKT, tervisetehnoloogia ja rohetehnoloogia valdkondades kiiret kasvu soovivatele startup meeskondadele. Tänaseks on programmi lõpuni läbinud 141 ettevõtet, kellest 70% tegutseb turul edukalt. Programmi läbinud ettevõtted on kaasanud ligi 8 miljonit eurot erainvesteeringuid.
Startup Inkubaator on osa Tallinna Teaduspark Tehnopol teadus- ja ärilinnakust, kus tegutseb enam kui 180 tehnoloogiaettevõtet ning mille naabruses asuvad Tallinna Tehnikaülikool ja IT Kolledž.