26. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti kõige edukamaks ettevõtteks kuulutati AdCash

AdCashi juht Thomas Padovani soovitab - usu oma ideed ka siis, kui kõik selle vastu töötab.
Foto: Andres Haabu
Õismäe korteris sündinud ja internetis reklaamimiselt teeniv TOP 100 võitja AdCash on nelja aastaga kasvanud rahvusvaheliseks firmaks ja 500 suurema kohaliku ettevõtte sekka. Sihik aga on kõrgemale sätitud.

Lisaks talentide leidmisele on AdCashi juhi Thomas Padovani sõnul oluline jääda kindlaks valitud otsustele ja strateegiale isegi siis, kui paljud asjad selle vastu töötavad.

Mullu käivet ja kasumit 80% kasvatanud (43 miljoni euro juures 8,3 miljonit eurot kasumit) ettevõtte juhi sõnul on praegune eesmärk toestada struktuuri ja vundamenti, et siis lähiaastatel jätkata uute toodete turule toomisega. See peaks viima sihini – kasvatada firma väärtus miljardi dollarini.

Järgneb intervjuu AdCashi juhi Thomas Padovaniga.

AdCash jõudis tänavu 500 suurima Eesti ettevõtte edetabelisse. Kuidas on võimalik tõusta mõne aastaga idufirmast riigi edukaimaks ettevõtteks?

AdCashi kontseptsioon ja visioon kujunesod välja veel enne, kui ettevõte tegelikult loodi. See andis firma algfaasis kogemuse. Tõtt öelda pean AdCashi idufirmaks selle sõna otseses tähenduses üksnes lühikest aega, kuna me tõusime ruttu edukaks ettevõtteks. Niipea, kui me leidsime enda toodetele klientuuri, alustasime turul ka kiiret tõusu. Niisiis oleme alates esimesest päevast hoidnud alal idufirma vaimu, andes endale aru, et eesmärkide saavutamine nõuab tohutut vastupidavust ja sihikindlust.Mis olid vajalikud sammud selleks, et leida pädev tööjõud ja areneda turul tõsiseltvõetavaks konkurendiks?

Iga üksiksündmus võib jätta kiiresti areneva firma käekäiku müügiedu silmas pidades olulise jälje. Seega lisaks talentide leidmisele on sama oluline ka stabiilsuse säilitamine ja koherentsuse tagamine kõikide otsuste puhul. Selle all mõtlen järjekindlaks jäämist oma otsustes ja strateegiavalikutes. See võib kõlada lihtsustatult, kuid tegelikkuses töötavad asjad paljuski sellele vastu.

Pikemalt saab lugeda Äripäeva veebist.

Autor: Lennart Käämer, Äripäeva kaasautor

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755