Cherry juhtum näitas eeskuju, kuidas tuleb suhelda rasketel aegadel, sealhulgas ettevõtte lõpu korral. Erinevalt mõnest, kes eelistab valusast kogemusest pääsemiseks kaugele urgu peituda, saavad ausad ja läbipaistvad ettevõtjad loota parematele väljavaadetele ka edaspidi, kirjutas Äripäev juhtkirjas „Mine põhja nagu Cherry!“.
Neljapäeval teatasid vautšerikeskkonna Cherry Media juhid, et
lõpetavad tegevuse. Mitte ainult välisturgudel, vaid ka kodus. Kõik pillid pannakse kotti. Samuti räägiti südamelt ära, miks ettevõte ebaõnnestus ja kuidas see mõjutab praeguseid kliente.
Cherry raskused ei saabunud ühest juhtumist, vaid kogunesid aastatega mitme sündmuse tulemusena. Majanduslikku lahendust ei suutnud juhid pakkuda, mistõttu võeti vastu karm, aga lugupidav otsus: ettevõte tuleb saata hingusele. Oldi aus enda, kliendi, investorite ja koostööpartneritega. Öeldi ausalt, et niimoodi edasi enam ei saa.
Ettevõtja, kes suudab igas olukorras jääda ratsionaalseks ja läbipaistvaks, väärib lugupidamist. Pankrot ei ole häbiasi ja kuna kedagi ei jäetud teadmatusse, siis tõestavad Andres Susi ja Priit Tomp, et Cherry kliendid ja partnerid olid usaldanud õigeid inimesi.
Seotud lood
Investoritelt ligi neli miljonit eurot kaasanud kõrgtehnoloogia idul sai tegevuse jätkamiseks raha otsa, investorid ka enam lisa ei anna, tegevjuht peidab end ajakirjanduse eest.
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.