8. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti noorte start-up sai investeeringu Dropbox’i ja Paypal’i investoritelt

Foto: Weps
TTÜ tudengite loodud startup Weps läbis 2016. aasta suvel edukalt valikvooru, mille tulemusena valiti Weps’i idee edasiarenduseks välja Berliini ärikiirendisse Axel Springer Plug and Play. Kiirendisse saanud meeskonnad osalevad 100-päevases treeningprogrammis, mille käigus saavad start-up’id oma äri arendamiseks 25 000 Euro suuruse investeeringu, maailmaklassi mentorid ning vajalikud sidemed Euroopast ja Ameerika start-up keskusest Silicon Valley’st.

Axel Springer Plug and Play kiirendisse kandideerib igal korral üle 300 alustava ettevõtte, kelle seast valitakse läbi mitme vahevooru kuni kümme idufirmat. Axel Springer Plug and Play Accelerator on sündinud koostöös Euroopa ühe suurima multimeediaettevõtte ja kirjastusega Axel Springer SE ning maailma suurima start-up võrgustikuga Plug and Play, kes on aidanud Silicon Valley’s tuule tiibadesse teiste seas Dropbox’il, PayPal’il ja Soundhound’il. 

“Meil on väga hea meel, et otsustasime oma investeeringu suunata Weps’i. Silmatorkav lihtsus, mis annab võimaluse luua veebileht vaid mõne minutiga, veenis meid. Ootame huviga, et 100 päeva vältel Wepsi meeskonnale hoogu juurde anda ning toetada neid ka pärast programmi lõppu," kommenteeris kiirendi juht Frauke Mispagel. 

Alates septembrist alustab Axel Springer Plug and Play programmis Weps koos kaheksa jätkusuutliku noore ettevõttega, olles seejuures esimene Eesti idufirma sealses kiirendis. “Oleme kogu Weps’i meeskonnaga elevil ning pühendume sellele programmile sada protsenti. See on alles stardipakk suuremate eesmärkide suunas,” lausus tegevjuht Jorma Jürisaar.

Weps on Eesti noorte ettevõtte, mille visiooniks on muuta kodulehtede loomine iseenesetmõistetavalt lihtsaks. Weps’i chatbot tehnoloogia põhineb lihtsal vestlusel, kus genereeritakse valikvastustega küsimusi, mille tulemusena loob arvuti koheselt kliendi vajadusi rahuldava omanäolise ning kergelt hallatava kodulehe. Jürisaare sõnul on Weps ideaalne lahendus väikeettevõtetele, kelle jaoks on oluline näidata kliendile kes nad on, mida nad teevad ja kuidas neid kätte saada.  

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755