Bitcoin, mille olemus on tavainimese jaoks üldjuhul arusaamatu, on sellel aastal tootluselt ületanud kõiki aktsiaindekseid, valuutasid ja tooraineid, kirjutab Bloomberg.
Krüptovaluuta, millega kaubeldakse (ja mis on reguleeritud) nagu kuld ja nafta, on selle aasta algusest kallinenud 79 protsenti 778 dollarini, mis on kõrgeim tase alates mulli lõhkemisest 2014. aasta alguses, selgub Bloombergi kogutud andmetest.
Bitcoin on kallinenud rohkem kui vene rubla või brasiilia reaal, mis on traditsiooniliste valuutade seas tänavu edetabeli eesotsas.
Bitcoin loodi 2008. aastal ning investeerimismaailma tekkis palju entusiaste, kes uskusid, et tegemist on rahandussüsteemi evolutsiooniga, mis on osa maailma üldisest digitaliseerumisest. 2014. aastal langes krüptovaluuta hind 58 protsenti ja see hinnalangus oli osaliselt tingitud ka sellest, et osade riikide valitsused hakkasid valuuta vastu võitlema.
Bitcoini comebacki tegemise põhjuste hulka kuuluvad näiteks Hiina kapitalikontrollid ning Suurbritannia ja USA poliitilise ebastabiilsuse suurenemine ning lisaks ütlevad bitcoini toetajad, et krüptovaluutat aktsepteeritakse järjest enam ettevõtete ja tarbijate poolt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Bitcoini hind ületas teisipäeval 1700 dollari taseme, selgub krüptorahade veebilehe Coindeski andmetest, vahendab CNBC.
Eesotsas aina uusi rekordeid püstitava bitcoiniga on kogu krüptovaluutade turu maht kasvanud viimase kuu ajaga sisuliselt kaks korda, ületades juba 50 miljardi piiri, kirjutab krüptorahaliidu juhatuse liige Asse Sauga.
NJORD aitas oma kliendil asutada osaühingu makstes osakapitali sisse vaid bitcoinides, rääkis NJORD advokaadibüroo advokaat Anne Veerpalu.
Riigkohtus arutas eile toimunud istungil erandkonnas viie kohtunikuga ja üle viie aasta taas avalikul istungil, kas bitcoinidega kauplemine on käsitletav finantseerimisasutuse tegevusena või mitte, teatas advokaadibüroo Glimstedt partner Priit Lätt.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.