Nordea tõi oma klientideni mobiilipanga uuenduse, kus kasutajad saavad läbi uue mobiiliteavituste funktsiooni tellida endale vahetuid teavitusi kontol toimuvate tehingute kohta. Lisaks saavad kliendid soovi korral teavitusi nii pangakanalite tõrgete kui ka erinevate pakkumiste kohta.
Mobiiliteavitused sisaldavad teavitusi kõikidest sissetulevatest maksetest, teavitusi, kui väljaminev makse ületab limiiti, teavitusi kontojäägi langemisest alla limiidi; teavitusi panga pakkumiste kohta (uued kampaaniad, tooted) ja teavitused pangakanalite (internetipank, sularahaautomaadid, muudatused lahtiolekuaegades jms) tõrgetes.
„Uus mobiiliteavituste funktsioon on meie mobiilipangale justkui nurgakiviks, kuna see on unikaalne tasuta lahendus. Arvete tasumine, maksete töötlemine või palgamakse ootamine – nüüd on meie klientidel võimalik oma rahaasjade üle veel paremat ülevaadet saada“, kommenteeris Hendrik Rannamets, Nordea digikanalite üksusest.
Nordea poolt tellitud ülebaltikumilise uuringu kohaselt kasutavad Eesti mobiilikasutajad kõige enam pankade mobiilirakendusi kontoseisu vaatamiseks (78%) ning raha kiireks ülekandmiseks (57%).
Tule osalema!
Konverents Mobile first! "Kasutajasõbralik IT arendus mobiilsetele seadmetele"
toimub 18. aprillilBliss Konverentsikeskuses
Tutvu programmiga ja
registreeru SIIN
93% Eesti, Läti ja Leedu kasutajatest peab mobiilipanga oluliseks eeliseks võimalust pidevalt konto saldol silm peal hoida – seda saab mõnes äpis teha kiirsaldo funktsiooni kasutades, telefoni raputades või sõrmega mööda ekraani libistades. 62% kasutajatest peab oluliseks ka automaatteavitusi sissetulevatest ja väljaminevatest maksetest.
Uuringu kohaselt muutuvad pangateenuste kasutamise viisid pidevalt, ent traditsioonilistele lähenemistele eelistatakse järjest enam mobiilseid lahendusi, mis lubavad klientidel igal pool ja igal ajal raha saata, vastu võtta või hallata. Üle baltikumilise tulemuse kohaselt kasutab 34% küsitletud inimestest mobiilipanka pangakontorite ning 54% internetipanga alternatiivina.
Klientide käitumises toimunud muutust illustreerib kõige paremini viimaste aastate klientide n-ö teekonna kirjeldus, kus kõigepealt käidi pangakontoris, siis külastati panka enim kodu- või tööarvutist ning nüüd liigutatakse ja hallatakse oma rahaasju mobiilseadmete abil.
*Veebiuuringu viis läbi SIA Omnicom Media Group, lähtudes ESOMARi standarditest. Uuring toimus veebruaris 2017 ja selles osales Baltimaades kokku 2126 inimest vanuserühmas 18-65.
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele