„Eelmisel aastal avasime palju uusi turgusid, kus meil hakkas väga hästi minema, aga need olid aasta teises pooles ehk nende turgude täielik kasv kajastub tegevuses selle aasta jooksul,“ ütles Taxify kaasasutaja Markus Villig, viidates hea tulemuse kordamisele sel aastal.
Kuidas võiks käive kasvada sel aastal, kui teil on kambas Hiina investor?
Me tegime sel aastal esimeses kvartalis umbes sama käibe, mis kogu 2016. aasta jooksul kokku. Sel aastal prognoosime jälle 4-5-kordset kasvu.
Mida te tänu uuele investorile saate arendada ja ära teha?
Muidugi on uue investori peamine väärtus kapital. See võimaldab meil rohkem turundada ja teha rohkem boonuseid ja allahindlusi klientidele, mis kõik kiirendab kasvu. Teiselt poolt on lihtsalt kogemus. Kuna nad on meist mitu aastat ees ja Aasias liidrid, siis me saame nende äri- ja tehnoloogiakogemust ära kasutada. Ei pea nii palju ise vigu läbi tegema.
Loe pikemalt Taxify kasvuplaanidest Äripäevast.