Apple kaevati kohtusse, sest ettevõte tunnistas, et vanemaid iPhone on muudetud aeglasemaks. Põhjusena tõi õunafirma välja telefoni eluea pikendamise, vahendab CNBC.
Möödunud nädalal ütles USA tehnoloogiagigant, et kasutab algoritme, mis muudavad telefone järjest aeglasemaks. See peaks aku vananemisel tagama telefoni parema jõudluse ja pikema eluaja.
Apple’i teatel on tähtis vältida ka ootamatut väljalülitamist.
"Meie eesmärk on pakkuda klientidele parimad kogemust, millega kaasneb ka seadmete eluaja pikendamine ja jõudluse parandamine," ütles Apple kolmapäeval.
Selle peale kaebasid California elanikud Stefan Bogdanovich ja Dakota Speas Apple’i kohtusse. Nad väidavad, et Apple pole neilt telefoni aeglustamiseks kunagi luba küsinud. Mõlemad on ostnud omale iPhone 7 telefonid. Nad väidavad, et nende telefon on algoritmi tõttu muutunud järjest aeglasemaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti oli teates kirjas, et mehed tahavad saada kompensatsiooni, sest sellega on kaasnenud majanduslikud ja muud kahjud. Apple pole teemal veel kommentaari andnud.
Ettevõtte aktsiale see negatiivselt ei mõjunud. Apple kallines reedel 0,1 protsenti, 175 dollarini. Tänavu on maailma suurima börsifirma aktsia tõusnud 51 protsenti.
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Suuremate tehnoloogiafirmade käibe- ja kasumikasv peaksid 2018. aastal olema stabiilsed. Kõige võimsamalt peaks kasvama aga Apple ja Microsoft.
Tehnoloogiagigant Apple on asjaga kursis olijate sõnul ostmas ära laulutuvastusäppi Shazam, vahendab TechCrunch.
Briti-Saksa tehnoloogiafirma Dialog Semiconductor tunnistas, et ettevõtte peamine klient Apple suudab Dialogi tarnitavaid kiipe peagi iseseisvalt toota, vahendab CNN.
2017. aasta lõpuks laadivad inimesed maailmas alla ligi 200 miljardit mobiilirakendust. Apple avalikustas nimekirja äppidest, mida on nende rakendustepoest tänavu kõige rohkem alla laaditud ning võitja on tõeline üllatus.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.