Äripäeva digiturunduse osakonna juhi Andrus Kiisküla sõnul vähendab Facebooki lubatav muudatus ettevõtete postituste levikut.
- Äripäeva digiturunduse osakonna juht Andrus Kiisküla. Foto: Raul Mee
Eile hõikas Facebook välja värske uudisvoo muudatuse, mis on juba paljudel tekitanud ärevust ja küsimusi, kirjutas Kiisküla oma blogis. Pealkirjad nagu
“Facebook ZERO?”,
“The news feed change is big”,
"RIP Facebook news feed for publishers" aitavad sellele kindlasti kaasa.
Kiisküla märkis, et ideaalis peaks see muudatus tooma inimesi lähemale nende sõprade ja pereliikmete kirjutatud tähendusrikastele postitustele, ja küsis, paljudes peades kerkinud küsimuse: mida see tähendab ettevõtte Facebooki-lehele?
"Suure tõenäosusega sinu lehe postituste levik väheneb veelgi," andis ta ka lohutu vastuse, lisades, et postituste leviku vähenemise pärast ei ole vaja suure tõenäosusega väga muretseda, kui sinu loodud sisule reageeritakse ja seda just sõpradevahelistes diskussioonides.
Seotud lood
Hiina on maailmas liider mobiilimaksete vallas. Küsisime Shanghais tegutseva konsultatsiooniettevõtte KapronAsia juhilt Zennon Kapronilt, mis on Hiina mobiilimaksete buumi põhjus.
Facebook tunnistas neljapäeval, et sotsiaalmeedia kasutamine võib mingitel juhtudel olla sulle kahjulik, vahendab CNBC.
Oleme ajastus, mis on digitaalne ja kus kunagi varem ei ole olnud nii lihtne luua uusi lahendusi ja platvorme, ütles ITuudisetele antud intervjuus novembris Facebook Boost Your Business ürituse raames Eestit külastanud Facebooki Poola ja Balti piirkonnajuht Jakub Turowski.
Kohe on käes öö, mil inimesed annavad lugematul hulgal lubadusi uueks aastaks. Mõned neist realiseeruvad, kuid paljud jäävad vaid lubadusteks. Et tänavu läheks teisiti ning lubadused oleksid teostatavad, pakub tehnoloogiaekspert, Samsung Eesti mobiilidivisjoni juht Antti Aasma välja viis lihtsat nutilubadust, mis tasuks uue aasta sihiks võtta.