Möödunud aastal suurendas Huawei oma kohalolekut Stockholmist Ateenani ulatuva 26 Euroopa turu nutitelefonisegmendis üle 20-protsendilise müügikasvuga võrreldes eelmise aastaga.
Huawei Consumer Business Group kuulutas välja oma 2017. aasta nutitelefonimüügi tulemused Kesk- ja Ida-Euroopas ning Põhjamaades. “Huawei tugevdas oma positsiooni Kesk- ja Ida-Euroopa ning Põhjamaade piirkonnas rohkem kui 20 protsenti,” ütles Huawei tarbijatoodete äri Baltimaade juht Yanfei.
Püsivalt märkimisväärset müügikäibe kasvu näidanud Huawei Consumer Business Group on ka edaspidi põhjalikult ja kestvalt pühendunud uuendustegevusele teadus- ja arendustöö alal kogu maailmas, et pakkuda tarbijatele selliseid mobiilseadmeid, mida nad soovivad. „Oleme kindlad, et tänu uutele nutitelefonidele, mis annavad meie tarbijatele tajutava ja kättesaadava kogemuse, kinnitab järgmine aasta meie pühendumust,“ lisas Yanfei.
Huawei täheldab suurenenud nõudlust nutitelefonide järele kõikides tootekategooriates tähttoodetest odavamate mudeliteni. Mobiiltelefonitööstuse muutuste analüüsimiseks ja tarbimissuundumuste kohta täiendavate andmete saamiseks toetas Huawei novembris 2017 uuringufirma International Data Corporation (IDC) koostatud valget raamatut „Mobile AI and the Future of Intelligent Devices“ („Mobiilne tehisintellekt ja intelligentsete seadmete tulevik“). Andmed näitavad, et 2016. aastal müüdi iga müüdud personaalarvuti kohta 5,6 nutitelefoni. IDC hinnangul on 2021. aastal rohkem kui 60 protsendil maailma rahvastikust nutitelefon. Need andmed kajastuvad ka Huawei Consumer Business Groupi püsivas märkimisväärses müügikäibe kasvus.
2017. aastal oli Huawei BrandZ Top 100 maailma 100 kalleima brändi edetabelis 49. kohal, Forbesi maailma kalleimate brändide edetabelis 88. kohal ja Brand Finance Globali 500 kalleima brändi nimekirjas 40. kohal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.