Autor: ITuudised.ee • 31. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elisa Eesti kasvatas kliendibaasi pea 43 000 liidese võrra

Sami Seppänen
Foto: Urmas Kamdron
Tänaseks ettevõtted edukalt ühendanud Elisa Eesti kasvatas mullu liideste arvu enim üle õhu TV-teenuste valdkonnas, kus tõus oli 24 000 ning telekomiteenuste valdkonnas, kus saadi juurde 14 700 liidest. Elisa Eesti käive oli 2017. aastal 157,9 miljonit eurot ning EBITDA oli tasemel 32,3%.

Elisa Eesti AS tegevjuhi Sami Seppäneni sõnul oli aasta 2017. ettevõttele väga edukas, sest täidetud said eesmärgid nii TV kui ka telekommunikatsiooni tegevusharudes ning seda tihedal tegevusaastal, kus käis kahe suure ettevõtte ühendamine.

„Käesoleva aasta alguses alatest on Elisa Eesti kliendivaates üks ettevõte ning on ühe brändi alla koondanud kogu teenusvaliku, veebi, esindused ja klienditeeninduse,“ rääkis Sami Seppänen. „Meie klientidele on tänu sellele avanenud võimalus tutvuda teenustega ja saada klienditeenindust 20nes esinduses üle Eesti.“  

Sami Seppänen rõhutas, et Elisa Eesti eesmärgiks on pakkuda turul parimat ja kvaliteetseimat teenust ning seeläbi saada turul esimeseks telekommunikatsiooni- ja meelelahutusteenuste pakkujaks. Kvaliteedi tõstmise kavale annab kinnitust Elisa rekordiline panustus leviarendustesse. 

„Aastal 2017 lisasime üle Eesti võrku ligi 600 uut ja moderniseeritud mobiilse interneti tugijaama,“ kinnitas Sami Seppänen. „Võrkude arendamisel on Elisa eesmärgiks luua kliendile väga hea kogemus 4G võrgus ning liikuda 5G võrgu avamise suunas. Valmistamegi üle kogu Eesti ette teise ja kolmanda sageduskihiga 4G võrku, mis on eelduseks järgmise põlvkonna 5G võrgu avamiseks lõpptarbijale.“

Ühe brändi alt tõi Elisa turule uudse Elisa Elamuse TV-teenuse, mis toob kogu Nuti-TV võimekuse televaatajateni kõik ühes põhimõttel ja muudab meelepärase TV-sisu leidmise kliendile äärmiselt lihtsaks. Elisa Elamuse teleteenust eristab ülejäänud turust temaatiliste maailmade vaade koos Filmimaailma, Spordimaailma, Lastemaailma, Täiskasvanute maailma ning Minu Maailmaga. „See on esimene unikaalne lahendus Eesti turul, mille kaudu saab otsida, leida ning vaadata mugavalt kõiki teema alla kuuluvaid saateid, ülekandeid ja filme ning kõike seda eesmärgiga, et filmi valimine või spordi otseülekande leidmine käiks hetkega,“ märkis Sami Seppänen.

Eelmise aasta lõpus oli Elisa Eestil mobiilsideteenuste liitumisi kokku 672 516. DigiTV liideseid oli Elisa Eestil mullu 123 300 ning üle õhu TV liitumisi 79 200. Interneti püsiühenduse liideseid oli aga 93 700.

Elisa Eesti käive oli 2017. aastal 157,9 miljonit eurot. Elisa Eesti EBITDA tõusis mullu tasemeni 32,3%.  Elisa korporatsiooni 2017. aasta majandustulemustega saad lähemalt tutvuda veebilehelt: www.elisa.com/investors

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755