Eesti üks suuremaid tarkvarafirmasid Helmes käivitas optsiooniprogrammi, millega tekib esialgu 70 töötajal enam kui 300st võimalus saada ettevõtte uuteks aktsionärideks. Osalejate ring laieneb ajaga.

- Helmese asutaja Jaan Pillesaar.
- Foto: Urmas Kamdron
Helmese partneri ja finantsjuhi Andres Kaljo sõnul on ettevõtte töötajad tarkvaraettevõtte kõige olulisem vara. Neile aktsiaoptsioonide võimaldamine on täiendav viis inimeste ja ettevõtte koostöö võimendamiseks ja pikaajaliste töötulemuste õiglaseks jagamiseks, selgitas ta.
"Helmese optsiooniprogrammi raames jaotatakse töötajate vahel soodustingimustel 12 protsenti ettevõtte aktsiatest. Need inimesed saavad õigustatult öelda ja tunda, et Helmes on ka nende oma," lisas Kaljo.
"Tänases etapis said optsiooniprogrammiga liituda 70 kõige kogenumat ja Helmesele enim väärtust loonud kauaaegset töötajat. Osalejate ring laieneb ajaga," rääkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Helmese finantsjuhi sõnul kehtivad ettevõttes erinevad igapäevased kasumi jagamise kokkulepped, kuid optsioonisüsteem jagab täiendavalt ettevõtte pikaajalisest väärtuse kasvust tekkivat kasumit.
Jaan Pillesaare suuromanduses Helmese mullune käive oli 26,1 ning kasum 3,3 miljonit eurot. Helmeses töötab eri riikides kokku üle 300 inimese. Helmese suuremad kliendid on tuntud rahvusvahelised organisatsioonid ja ettevõtted nagu OECD, Kühne+Nagel, DNB, SEB, Telia, Solera.
Seotud lood
Tarkvarafirma Helmes asutaja Jaan Pillesaar osaleb Pärnu rannarajooni 300 korteriga uue elamurajooni arendamisel.
Eesti ühe suurema tarkvarafirma Helmese käive kasvas 2017. aastal 17,6 protsenti 26,1 miljonini. Ettevõte puhaskasum suurenes 3,3 miljoni euroni.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.