Uuringufirma Nielsen andmeil laeti esimeses kvartalis 42% Eesti kogu kõnekaardi turu kõneajast Elisa kõnekaartidele.

- Elisa kõnekaart ZEN on Eestis suurima kliendibaasiga.
- Foto: Elisa
Elisa erakliendiüksuse juhi, juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on turu suurima kõneaja laadimise taga klientide rahulolu. Inimesed eelistavad meie kõnekaarte, kuna Elisa pakub kiiret ja kvaliteetset internetti ning soodsaid teenuspakette, lisas ta.
"Kõnekaardi puhul saab klient igal kuul valida enda vajadustest lähtuvalt uue paketi või internetipileti ja kuna kõnekaardi kasutamiseks pole vaja lepingut sõlmida, siis on see populaarne ka noorte seas," kinnitas Hiiepuu.
Elisale kuulub Eestis kaks kõnekaartide brändi: Eesti turul suurima kliendibaasiga ZEN ja Elisa kõnekaart. Nimetatud kaartidele laeti käesoleva aasta esimeses kvartalis kokku 42% tervest Eesti kõnekaardi turu kõneajast. Seejuures 27,3% laeti just ZEN-kõnekaartidele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nielseni uuring on koostatud viimase kvartali kõnekaardi edasimüüginumbrite alusel.
Seotud lood
Mullu jõustunud euroliidu regulatsioon tõi kaasa üle 300kordse tõusu välismaal tarbitud andmesides võrreldes varasemaga.
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.