Arvutikoolitusfirma BCS Koolitus omandas hiljuti tarkvaraarenduse koolitustele spetsialiseerunud ettevõtte, kumbki firma jätkab oma kaubamärgi ja töötajatega.

- BCS Koolituse juht Ants Sild.
- Foto: Raul Mee
BCS Koolituse ja DevTrainingu liitumisest tekkivat sünergiat nähakse eeskätt uute koolituste pakkumises lähtuvalt kummagi ettevõtte oskusteabest.
BCS Koolituse omanik ja juht Ants Sild märkis, et ettevõtte koolitustoodete valikut on järjepidevalt laiendatud ning DevTrainingu omandamine on antud suuna loogiline jätk.
"Tarkvaraarenduse täiendõpe on oluline kogu Eesti IKT-võimekust silmas pidades. DevTrainingu poolt pakutav on maailma tipptase ning saanud tunnustuse Eesti juhtivate arendusfirmade poolt. Seetõttu on meie ühinemine igati arukas variant," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
DevTrainingu endine juht Alek Kozlov sõnas, et ettevõte loodi eesmärgiga tuua Eestisse ning Lätisse maailmatasemel kogemusega treenereid ja koolitajaid.
"Oleme kaheksa aasta jooksul aidanud arendada vajalikku oskusteavet, et Balti turul saaksid inimesed paremaid teenuseid Skype´ilt, Pipedrive´ilt, Transferwise´ilt ja paljudelt teistelt ettevõtetelt," kommenteeris ta.
Tehingu tulemusena lisanduvad BCS Koolituse portfelli arendusjuhtimise- ja metoodikate koolitused. DevTraining on olnud SCRUM-metoodika teadmiste arengu eestvedaja Eestis. Lisaks keskendub ettevõte nüüd rohkem tehnilisematele teemadele nagu DevOps, User Experience jms. Turule plaanitakse tuua ka unikaalseid koolitusi, mida hetkel Eestis veel ei pakuta.
BCS Koolituse mullune käive oli 875 900 eurot ja kasum 193 300 eurot. DevTrainingu vastav käive oli 167 286 eurot ning kasum 12 663 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.