Eesti ettevõtjate infoturve vajab teistsugust lähenemist kui pelgalt teise faktori identimise peale mõtlemine või lisasammu astumine. Rohkem tuleks mõelda nn holistilisele lahendusele, mis oleks justkui turvalisuse joogatund, kus kõik hingavad ühes rütmis, leidis Zone.ee residenthäkker Peeter Marvet Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

- Peeter Marvet
- Foto: Andres Haabu
Samuti rääkis hommikuprogrammis Tallinki kogemusest müügirobotiga Tallink Grupi kliendikogemuse ja -analüütika üksuse juht Martin Mürk. Müügirobotiga klienditeenindaja asendamine on aidanud ettevõttel praeguseks hoida kokku vähemalt ühe töökoha.
Saadet vedasid Äripäeva ajakirjanikud Meelis Mandel ja Ken Rohelaan.
Peeter Marvetit intervjueeris Meelis Mandel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuula intervjuud alates 25:45.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.