Transpordiplatvorm Taxify kannab tänasest kõikjal maailmas uut nime Bolt, mis peegeldab ettevõtte senisest laiemat visiooni transporditurul. Muutuvad ettevõtte nimi ja logo, kasutajate jaoks jääb teenuse sisu samaks.

- Taxify kannab tänasest kõikjal maailmas uut nime Bolt.
- Foto: Bolt
“Kui me viis aastat tagasi Taxifyga alustasime, pakkusime me takso dispetšerteenust. Sellest ajast oleme transpordiplatvormina oluliselt kasvanud – näiteks saab meie platvormil lisaks autodele sõita Pariisis elektriliste tõukeratastega ning Aafrikas mootorrataste ja tuk-tukidega,” rääkis Bolti asutaja ja tegevjuht Markus Villig. “Sellise kasvu juures jäi meie praegune bränd ja nimi meile lihtsalt väikeseks,” lisas Villig.
Ettevõtte soov oli, et uus nimi peegeldaks suuremat ambitsiooni – lahendada kõikjal maailmas transpordi ees seisvaid väljakutseid üha laiemal skaalal. “Inglise keeles tähendab Bolt välgunoolt. Meie jaoks tähendab see kiiret ja mugavat võimalust linnas ringi liikuda, olgu see siis auto, tõukeratta või ühistranspordiga. See rõhutab ka seda, et me usume, et transpordi tulevik on elektriline,” ütles Villig. Uus nimi ja logo võetakse järk-järgult kasutusele kõigis 30 riigis, kus Bolt tegutseb.
Bolti juhtidele ja kasutajatele nimemuutus muudatusi kaasa ei too, kuna juba nutiseadmesse laetud Taxify rakendus uuendab ennast automaatselt. Esialgu jääb samaks ka rakenduse ikoon, et kasutajad selle ära tunneksid. Rakenduse esmakordsel avamisel kuvatakse kasutajale info, et Taxify kannab nüüd nime Bolt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uue nime tähistamiseks on Boltil kõigile kasutajatele peatselt kavas ka sooduskampaania.
Boltil on praeguseks 25 miljonit kasutajat 30 riigis.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.