VISA kampaania tõstab esmakordselt fookusesse naisettevõtjad ning annab läbi VISA Everywhere programmi võimaluse äri kasvatamiseks. Kaasasutaja Mariliis Mia Toppi sõnul on VISA kampaanias osalemine erakordne nii Paytailorile kui talle endale. “See kampaania kannab endas üheaegselt mitmeid väärtusi, mida ise väga toetan ja hindan,” sõnas Topp. Tema sõnul on olulisim just sütitada naistesse pealehakkamist ja ettevõtlikust. “Tähtis pole näiline soorollide tasakaal, mida oleks vaja iga hinna eest üle rõhutada, vaid pigem orgaaniline koostöö, mis toetaks ettevõtluskeskkonna arengut,” lisas Topp.
Möödunud, 2018. aasta lõpus pääses Paytailor Visa Everywhere Initative nelja finalisti hulka ligi 180st osalenud ettevõttest. Olgugi, et peavõit loovutati detsembri alguses, Slush raames toimunud finaalüritusel mõnevõrra suuremale ettevõttele, jäi Paytailori ettekanne ning unikaalne lahendus VISA-le silma.
Paytailor on Eestist alguse saanud pilvepõhine maksete ning lojaalsuskeskkond, mis kombineerib tänapäeva tehnoloogilised lahendused juba tulevikku vaatavate innovatsioonidega. Möödunud aastal äristrateegilise muudatuse, keskenduda lahenduse pakkumisel just suuräridele ning finantsasutustele, läbi teinud Paytailor on täna makselahenduste osas partneriks nii Alexelale kui Elisale.