• 29.03.19, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eduka Eesti võitja: 5G teeb Eesti rikkaks

Seitsmendat korda toimunud arvamuskonkursi Edukas Eesti ja 10 000 eurot võitis artikliga „5G teeks Eesti 5x rikkamaks“ (ÄP, 04.03.19) start-up-kiirendi Alpine House eestvedaja Kalev Kaarna.
Esiplaanil Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv (paremal) koos arvamuskonkursi võitja Alpine House'i eestvedaja Kalev Kaarnaga.
  • Esiplaanil Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv (paremal) koos arvamuskonkursi võitja Alpine House'i eestvedaja Kalev Kaarnaga.
  • Foto: Andras Kralla
Advokaadibüroo Cobalt, Eesti Gaasi, Harju Elektri, Silberauto, Tallinna Kaubamaja ja Äripäeva arvamuskonkursi võidutöös kirjutas Kalev Kaarna, et 5G-tehnoloogia kiire rakendamine kõigis Eesti tööstusettevõtetes võimaldaks Eesti muuta tänapäevase tootmise eestvedajaks terves maailmas.
Teise koha vääriliseks (preemia 3000 eurot) hindas žürii ettevõtja ja infotehnoloogia ja telekommunikatsiooni liidu presidendi Ivo Suursoo artikli „Vajame suurt Nutika Eesti narratiivi“ (ÄP, 11.03.19), kus näidati, et 100aastane Eesti vajab suurt internetile keskendunud narratiivi, mis innustaks samavõrd kui kunagised vabadusepüüe ja euroopaliku elu püüe.
Kolmanda koha (preemia 2000 eurot) saavutasid noored välismaal õppivad tudengid Grete Helena Kütt, Marcus Lukas Kiisa ja Kristjan Erik Liive artikliga „Loome silla Eesti ja hariduspagulaste vahel“ (ÄP, 13.03.19).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele