Telia ja Reval Café alustasid Tallinnas koostöömudeliga, kus samale pinnale on kokku pandud telekomifirma esindus ja kohvik.

- Telia ja Reval Café ühine teeninduspind Rocca al Mare keskuses.
- Foto: Kaido Kabral
Kahe ettevõtte ühine teeninduspind asub tänasest Rocca al Mare kaubanduskeskuses. Eesti suurimal kohvikuketil Reval Cafél on nüüd 17 kohvikut.
"Meie lähenemine eristub kõigist konkurentidest nii kontseptsiooni kui pakutavate võimaluste poolest. Lisaks kasutame oma uuendatud esindusi erinevate sündmuste tarbeks, on need siis koolitused, arutelupaneelid, esitlused või pühade tähistamised – kaubanduspind ei pea toimima ainult kaubandus- või teeninduskohana. Oluline on pakkuda külastajatele lisaväärtust uute oskuste, teadmiste või kogemuste näol," selgitas Telia Eesti jaeäri juht Katre Liiberg.
Rocca al Mare esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendab Telia üle Eesti viite esindust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.