• 01.06.19, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia ja Reval Café avasid ühise teeninduse

Telia ja Reval Café alustasid Tallinnas koostöömudeliga, kus samale pinnale on kokku pandud telekomifirma esindus ja kohvik.
Telia ja Reval Café ühine teeninduspind Rocca al Mare keskuses.
  • Telia ja Reval Café ühine teeninduspind Rocca al Mare keskuses.
  • Foto: Kaido Kabral
Kahe ettevõtte ühine teeninduspind asub tänasest Rocca al Mare kaubanduskeskuses. Eesti suurimal kohvikuketil Reval Cafél on nüüd 17 kohvikut.
"Meie lähenemine eristub kõigist konkurentidest nii kontseptsiooni kui pakutavate võimaluste poolest. Lisaks kasutame oma uuendatud esindusi erinevate sündmuste tarbeks, on need siis koolitused, arutelupaneelid, esitlused või pühade tähistamised – kaubanduspind ei pea toimima ainult kaubandus- või teeninduskohana. Oluline on pakkuda külastajatele lisaväärtust uute oskuste, teadmiste või kogemuste näol," selgitas Telia Eesti jaeäri juht Katre Liiberg.
Rocca al Mare esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendab Telia üle Eesti viite esindust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele