Autor: Indrek Kald • 1. juuni 2019

Telia ja Reval Café avasid ühise teeninduse

Telia ja Reval Café alustasid Tallinnas koostöömudeliga, kus samale pinnale on kokku pandud telekomifirma esindus ja kohvik.
Telia ja Reval Café ühine teeninduspind Rocca al Mare keskuses.
Foto: Kaido Kabral

Kahe ettevõtte ühine teeninduspind asub tänasest Rocca al Mare kaubanduskeskuses. Eesti suurimal kohvikuketil Reval Cafél on nüüd 17 kohvikut.

"Meie lähenemine eristub kõigist konkurentidest nii kontseptsiooni kui pakutavate võimaluste poolest. Lisaks kasutame oma uuendatud esindusi erinevate sündmuste tarbeks, on need siis koolitused, arutelupaneelid, esitlused või pühade tähistamised – kaubanduspind ei pea toimima ainult kaubandus- või teeninduskohana. Oluline on pakkuda külastajatele lisaväärtust uute oskuste, teadmiste või kogemuste näol," selgitas Telia Eesti jaeäri juht Katre Liiberg.

Rocca al Mare esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendab Telia üle Eesti viite esindust.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755