• 02.03.20, 20:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnas avatakse esimene robotkliinik

Meditsiinigrupp Confido avab Tallinnas Põhjamaade esimese digikliiniku – automaatse meditsiinikapsli, millesse sisenedes saavad patsiendid läbi viia kümneid meditsiinilisi uuringuid ning mille kaudu on võimalik distantsilt teostada arstlikku läbivaatust.
Meditsiinikapsli seadmed ja kaamera võimaldavad teostada ligi 40 uuringut ja testi.
  • Meditsiinikapsli seadmed ja kaamera võimaldavad teostada ligi 40 uuringut ja testi.
  • Foto: Confido
Digikliinikus saab patsient teha lihtsamad mõõtmised iseseisvalt ning keerulisemate uuringute puhul kasutatakse telemeditsiini abi ehk arst või õde nõustab patsienti üle videosilla.
Confido teatel võimaldavad digikliinikud hüppeliselt tõsta arstiabi kättesaadavust väiksemates asulates ning juhtudel, kui piirkonda pole teatud eriarsti võimalik leida või otstarbekas püsivalt palgata.
Meditsiinikapsli seadmed ja kaamera võimaldavad teostada ligi 40 uuringut ja testi. Digikliinikut saab kasutada ka erinevate tervisetõendite taotlemisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sarnased digikliinikud on praegu juba kasutusel Prantsusmaal, Hispaanias ja Portugalis.
3. märtsil tutvustavad seadet pressile Confido üks omanikke Tarmo Laanetu, Andreas Abel ja meditsiinikapsli looja Franck Baudino firmast The Consult Station.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele