Elisa ja Telia kliendid peavad maksma teenuste eest tunduvalt rohkem, kui oleks mõistlik, väidab sellist tegevust kliendi lüpsmiseks nimetava Tele2 turundusdirektor Ines Estrin.

- Tele2 kinnitusel tahavad nad tõmmata tähelepanu elekomituru probleemidele.
- Foto: Pixabay
"Tele2 on challenger – mässame telekomituru halbade praktikate vastu ning tahame tõmmata tähelepanu probleemidele tänasel telekomiturul. Olukorrale, mil parimaid hindu pakutakse eelkõige siis, kui klienti enda juurde meelitatakse, mitte aga olemasolevale kliendile," sõnas ta.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.