• 10.06.20, 13:57

Tele2: Elisa ja Telia kliendid maksavad teenuse eest tunduvalt rohkem, kui oleks mõistlik

Elisa ja Telia kliendid peavad maksma teenuste eest tunduvalt rohkem, kui oleks mõistlik, väidab sellist tegevust kliendi lüpsmiseks nimetava Tele2 turundusdirektor Ines Estrin.
Tele2 kinnitusel tahavad nad tõmmata tähelepanu elekomituru probleemidele.
  • Tele2 kinnitusel tahavad nad tõmmata tähelepanu elekomituru probleemidele.
  • Foto: Pixabay
"Tele2 on challenger – mässame telekomituru halbade praktikate vastu ning tahame tõmmata tähelepanu probleemidele tänasel telekomiturul. Olukorrale, mil parimaid hindu pakutakse eelkõige siis, kui klienti enda juurde meelitatakse, mitte aga olemasolevale kliendile," sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele