• 03.07.20, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Shipitwise: uudis meie sulgemisest oli PR-trikk. "See toimis suurepäraselt"

Mullu suvel tegevuse lõpetamisest teatanud logistikatarkvara pakkuja Shipitwise tunnistas, et toonane uudis oli PR-trikk tähelepanu püüdmiseks.
Shipitwise´i kaasasutaja ja juht Aleksander Gansen.
  • Shipitwise´i kaasasutaja ja juht Aleksander Gansen.
  • Foto: Liis Treimann
"Tahtsime tekitada meediakära. See toimis suurepäraselt, sest vähem kui kahe nädala jooksul saime 12 koostööpakkumist. Neist kaht me reaalselt kaalusime ja ühe valisime välja," rääkis idufirma Shipitwise asutaja Aleksander Gansen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele