Kümme aastat samal veebiplatvormil olnud suur Eesti pildipank ehitati nullist uuesti üles, et suurendada klientide arvu ning tõsta kasutatavust välisriikides.

- Igakuiselt laetakse portaalist alla 60 000 meediafaili.
- Foto: Scanpix
Võttes arvesse tarbijate ootusi ning tehnoloogilisi võimalusi, oli portaal justkui eelajalooline, märkis uue lahenduse loonud Optimist Digitali tiimijuht Rene Haavre. "Põhimõtteliselt vajas uuenduskuuri kõik – nii platvorm, lehe ülesehitus, disain, kasutajakogemus kui ka funktsionaalsus," selgitas ta.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.