IT-firma juht kriisi mõjust: "klient Aasias või Aafrikas lihtsalt ei tõstnud pool aastat toru"
Meil ei ole läinud kõik selles kriisis muretult – mahud kukkusid, palju projektid jäid venima, sest klient Aasias või Aafrikas lihtsalt ei tõstnud pool aastat toru, tunnistas IT-firma Cybernetica juht Oliver Väärtnõu.
Seetõttu õpiti tegema kõike kaugelt. "Oleme tarninud meie turvalist andmevahetust ja koostalitlust võimaldava lahenduse UXP Benini, Tuneesiasse ja näiteks Jaapanisse nii, et me pole ise sinna kohalegi läinud," kirjeldas ta.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.