IT-firma juht kriisi mõjust: "klient Aasias või Aafrikas lihtsalt ei tõstnud pool aastat toru"
Meil ei ole läinud kõik selles kriisis muretult – mahud kukkusid, palju projektid jäid venima, sest klient Aasias või Aafrikas lihtsalt ei tõstnud pool aastat toru, tunnistas IT-firma Cybernetica juht Oliver Väärtnõu.
Cybernetica juht Oliver Väärtnõu.
Autor: Jake Farra
Seetõttu õpiti tegema kõike kaugelt. "Oleme tarninud meie turvalist andmevahetust ja koostalitlust võimaldava lahenduse UXP Benini, Tuneesiasse ja näiteks Jaapanisse nii, et me pole ise sinna kohalegi läinud," kirjeldas ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu ITuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.