• 27.04.21, 09:10

Jurist küberturbest: kui saan kliendilt kirja, siis helistan alati üle

Juristide jaoks on küberturvalisus ennekõike kliendiandmete turvalisus, sest sellise teabe lekkimine võib neile väga kalliks minna.
Jurist ja õigusbüroo Buldakovide Juriidiline Büroo partner Vladimir Buldakov.
  • Jurist ja õigusbüroo Buldakovide Juriidiline Büroo partner Vladimir Buldakov.
  • Foto: Erakogu
"Kui saan kliendilt mingi teabe, helistan talle alati isiklikult tagasi veendumaks, et teave pärineb temalt, mitte petturitelt," kinnitas jurist ja õigusbüroo Buldakovide Juriidiline Büroo partner Vladimir Buldakov.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele