Reklaamituru üheks suuremaks väljakutseks on talentide puudumine, sest agentuuride ajud voolavad idufirmadesse, kinnitas reklaamifirma MediaCom Estonia juht Olga Peresild.

- MediaCom Estonia juht Olga Peresild.
- Foto: Allan Leppikson
"Kui räägime uute talentide värbamisest ja kaadrivoolavusest, peaksid agentuurid võtma eeskujuks just IT-firmad," rääkis ta.
Peresild kinnitas usutluses teemaveebile
Best Marketing, et rääkides uute talentide värbamisest ja kaadrivoolavusest, peaksid reklaamiagentuurid võtma eeskujuks just IT-firmad.
"Ilmselt peame valmistuma selleks, et väikestel turgudel tegutsevate agentuuride meeskonnad mitmekesistuvad nii kultuuri, keele kui ka põlvkonna mõttes. Sama strateegiat kasutavad ka IT-firmad. Meeskonna mitmekesisusest on saanud nende konkurentsieelise ja stabiilsuse garantii," selgitas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt teemaveebist Best Marketing:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.