Reklaamituru üheks suuremaks väljakutseks on talentide puudumine, sest agentuuride ajud voolavad idufirmadesse, kinnitas reklaamifirma MediaCom Estonia juht Olga Peresild.

- MediaCom Estonia juht Olga Peresild.
- Foto: Allan Leppikson
"Kui räägime uute talentide värbamisest ja kaadrivoolavusest, peaksid agentuurid võtma eeskujuks just IT-firmad," rääkis ta.
Peresild kinnitas usutluses teemaveebile
Best Marketing, et rääkides uute talentide värbamisest ja kaadrivoolavusest, peaksid reklaamiagentuurid võtma eeskujuks just IT-firmad.
"Ilmselt peame valmistuma selleks, et väikestel turgudel tegutsevate agentuuride meeskonnad mitmekesistuvad nii kultuuri, keele kui ka põlvkonna mõttes. Sama strateegiat kasutavad ka IT-firmad. Meeskonna mitmekesisusest on saanud nende konkurentsieelise ja stabiilsuse garantii," selgitas ta.
Loe pikemalt teemaveebist Best Marketing:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.