Turundaja: reklaamiala ajud voolavad idufirmadesse, peaksime IT-äri eeskujuks võtma
Reklaamituru üheks suuremaks väljakutseks on talentide puudumine, sest agentuuride ajud voolavad idufirmadesse, kinnitas reklaamifirma MediaCom Estonia juht Olga Peresild.
MediaCom Estonia juht Olga Peresild. Foto: Allan Leppikson
"Kui räägime uute talentide värbamisest ja kaadrivoolavusest, peaksid agentuurid võtma eeskujuks just IT-firmad," rääkis ta.
Peresild kinnitas usutluses teemaveebile Best Marketing, et rääkides uute talentide värbamisest ja kaadrivoolavusest, peaksid reklaamiagentuurid võtma eeskujuks just IT-firmad.
"Ilmselt peame valmistuma selleks, et väikestel turgudel tegutsevate agentuuride meeskonnad mitmekesistuvad nii kultuuri, keele kui ka põlvkonna mõttes. Sama strateegiat kasutavad ka IT-firmad. Meeskonna mitmekesisusest on saanud nende konkurentsieelise ja stabiilsuse garantii," selgitas ta.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.