Eesti tarkvarafirmade seas on kujunemas probleemiks, et odavpakkujad rikuvad kõigi mainet, sest tööjõupuudus tõmbab kvaliteeti alla ja see mõjutab kogu sektorit.

- IT-firmade klientide ootused on läinud keerulisemaks, pilt on illustratiivne.
- Foto: Pixabay
Nii kinnitas ühe IT-firma juht, et arendusturul on palju noori tegijaid, kes löövad oma hinnaga kogenud ettevõtteid, ent paari aasta pärast tuleb klient sealt ikkagi suuremasse ettevõttesse, sest vajab kvaliteeti, mitte odavust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.