Autor: Indrek Kald • 2. märts 2023

Riik algatas lõpuks uurimise Luminori kehva IT ja tõrkuva internetipanga üle

Tehniliste tõrgete tõttu aastaid klientidele meelehärmi põhjustanud Luminori internetipank sattus lõpuks ka riigi uurimise alla.
Jätkuvate IT-probleemide korral võib klient saada Luminori pangast ka kompensatsiooni.
Foto: Liis Treimann

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) teatel algatasid nad oktoobris ASi Luminor Bank suhtes järelevalvemenetluse seoses tõrgetega internetipanga töös, mis mõjutasid põhimakseteenuse kvaliteeti.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755