Autor: Indrek Kald • 2. märts 2023

Riik algatas lõpuks uurimise Luminori kehva IT ja tõrkuva internetipanga üle

Tehniliste tõrgete tõttu aastaid klientidele meelehärmi põhjustanud Luminori internetipank sattus lõpuks ka riigi uurimise alla.
Jätkuvate IT-probleemide korral võib klient saada Luminori pangast ka kompensatsiooni.
Foto: Liis Treimann

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) teatel algatasid nad oktoobris ASi Luminor Bank suhtes järelevalvemenetluse seoses tõrgetega internetipanga töös, mis mõjutasid põhimakseteenuse kvaliteeti.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Kent-Erik SchwedeReklaamimüügi projektijuhtTel: 509 8932